
15 de sfaturi de bune practici despre saune
Asigură-te că urmezi aceste bune practici atunci când proiectezi o saună sau când întreții una deja existentă. Acest articol a fost creat de IHRSA împreună

Asigură-te că urmezi aceste bune practici atunci când proiectezi o saună sau când întreții una deja existentă. Acest articol a fost creat de IHRSA împreună

Pentru a rămâne competitivi într-o piață în continuă evoluție, operatorii de săli de fitness trebuie să ofere nu doar o experiență excelentă în interiorul sălii,

În ziua de azi, marketingul este un domeniu în continuă schimbare. Este cheia pentru recrutarea de noi membri, precum și o parte integrală a strategiei

Succesul unei săli de fitness depinde în mare parte de echipa care lucrează acolo. Personalul calificat, dedicat și motivat este cheia pentru a oferi o

În perioada 11-16 aprilie vom participa la cel de-al 10-lea Forum European de Sănătate și Fitness (EHFF) și FIBO din Köln, cel mai mare eveniment

Cercetările IHRSA arată că programele de antrenamente pentru grupuri mici sunt unul dintre principalele surse de profit la majoritatea cluburilor. Potrivit ”Raportului IHRSA de consum

Clasele de grup sunt preferatele multor membri ai cluburilor și studiourilor de fitness. O clasă bună poate atrage noi membri, poate crește retenția și poate

Consumatorii devin membri ai cluburilor de fitness pentru a vedea rezultate, dar nu este vorba doar de rezultatele care crezi. Din ce în ce mai

Amendamentul la Codul Fiscal, potrivit căruia companiile pot oferi ca beneficii extra-salariale abonamente la sala de fitness în limita a 400 de euro, a fost

Majoritatea angajaților care încep activitatea la birou la ora 9 a.m. și pleacă la ora 17:00, în timpul săptămânii de lucru își petrec marea majoritate

Experiența membrilor este percepția generală a clienților bazată pe punctele de contact cu sala ta de fitness. Ceastă experiență include fiecare interacțiune pe care membrii