Cum pot beneficia membrii și cluburile de fitness de pe urma gadget-urilor fitness

Consumatorii devin membri ai cluburilor de fitness pentru a vedea rezultate, dar nu este vorba doar de rezultatele care crezi. 

Din ce în ce mai mult, oamenii doresc să facă exerciții fizice pentru a avea un stil de viață activ și pentru a-și îmbunătăți sănătatea mentală și a reduce stresul. Acest nou interes pentru bunăstarea generală a dus la o dezvoltare a pieței gadget-urilor fitness.

Pentru industria fitness, aceasta este o schimbare culturală pozitivă. Consumatorii își doresc experiențe personalizate și cumpără trackere de fitness și wellness tocmai din acest motiv. 

Capacitatea de a sincroniza aplicații de health & fitness și trackere portabile în echipamentul clubului tău de fitness creează o experiență personalizată supremă pentru membri. 

Când vine vorba de consumatorii activi, The Next Fitness Consumer Report, citat de IHRSA, dezvăluie că principala forță motrice pentru activitatea fizică sunt beneficiile pe termen lung pentru sănătate. 

Raportul notează: „Beneficiile pentru sănătate, împreună cu obiective specifice de fitness, oportunitatea de a învăța autodisciplina și bucuria/plăcerea care primită dintr-o rutină de sănătate/fitness joacă un rol semnificativ în motivarea unui consumator activ.”

Oamenii folosesc gadget-uri fitness și gadget-uri wearable pentru a-și menține o rutină, pentru a-și atinge obiectivele fitness, pentru a urmări nivelurile de performanță și multe altele. 

Gadget-urile avansate pot urmări comportamentele legate de dietă, expunerea la soare, temperatura corpului, riscul de îmbolnăvire și multe altele. Cele mai populare gadget-uri sunt cele care măsoară:

  • Antrenamentele
  • Tiparele de somn
  • Ritmul cardiac
  • Numărul de pași realizați într-o zi
  • Altitudinea
  • Calorii arse și așa mai departe

Astfel de gadget-uri cumulează toate cifrele legate de sănătate și wellness. Membrii își pot înregistra activitatea și obiectivele generale de fitness, pot efectua exerciții și își pot urmări progresul într-un singur loc, ușor accesibil. Recompensele imediate – în acest caz, finalizarea unui antrenament sau atingerea unui obiectiv de activitate – mențin membrul implicat și motivat.

Potrivit IHRSA, dacă un club are tehnologie de tip wearable sau trackere de fitness, membrii pot găsi motivația de a vizita sala de fitness participând la promoții sau cadouri specifice clubului. 

De exemplu, depășirea obiectivelor lunare de exerciții sau de sănătate sau câștigarea unei competiții în timpul unei clase. Spiritul de competiție este un imbold puternic pentru membrii activi. 

Beneficii pentru membri înseamnă beneficii pentru afacerea ta

Potrivit Gallup, utilizatorii actuali de trackere de fitness purtabile (85%) și utilizatorii de aplicații de sănătate (92%) spun că produsele sunt foarte sau oarecum utile pentru a-și atinge obiectivele. Pentru a satisface nevoile membrilor, este bine să incluzi tehnologia wearable și aplicațiile fitness în planul tău de afaceri.

Implicarea membrilor și construirea unei comunități este un aspect esențial pentru clubul tău de fitness. Software-ul tău și aplicațiile de gestionare a relațiilor cu clienții pot oferi membrilor un spațiu de socializare și te pot ajuta să înțelegi în ce stadiu se află membrii tăi în member journey și ce își doresc ei.

Pentru a crea o comunitate puternică, poți include promoții sau cadouri, de care beneficiază și membrii și clubul tău. Experiențele transformatoare ajută sala ta să iasă în evidență față de concurență și să păstreze membrii. 

Unele gadget-uri au chiar și programe de beneficii pentru angajați. Echipa ta are un rol important de jucat în menținerea membrilor mulțumiți și implicați – ea este până la urmă fața bradului tău. E important să ai grijă de sănătatea angajaților tăi – de la cei din prima linie până la management.

Când vine vorba despre membrii și potențialii clienți ai clubului tău, nu există un ghid standard pentru a lucra. Toate cluburile de fitness și studiourile trebuie să își adapteze serviciile, mesajele și abordarea pentru a se potrivi comunității lor unice. 

Cercetarea și comunicarea cu membrii tăi te va ajuta să obții informații utile astfel încât să găsești cele mai bune produse și tehnologii pentru comunitatea clubului tău.

Articole recente