Cum să faci onboarding-ul pentru antrenorii personali la sala ta de fitness

Găsirea și păstrarea antrenorilor personali nu este ușoară. Kate Golden de la Newtown Athletic Club împărtășește pentru IHRSA sfaturi perspicace despre cum să pregătești noii antrenori pentru succes.

Întrebare: Odată ce am angajat un nou antrenor personal, ce pot face pentru a mă asigura că va avea succes la sala mea?

Antrenamentul personal (PT) este un principal generator de venituri pentru multe cluburi, dar reținerea antrenorilor de calitate nu este ușoară.

Un program de integrare metodic este esențial pentru succesul noilor antrenori. Acest proces nu este o afacere ocazională de 30 sau 90 de zile. Este un sistem continuu pe care trebuie să-l implementezi și să-l menții.

Cum să începi

Onboarding-ul ar trebui să înceapă înainte de prima zi de lucru a noului angajat. Trimite-le o scrisoare de bun venit prin email care detaliază aspectele de bază pentru ca ei să știe la ce să se aștepte. Ce ar trebui să poarte? Unde ar trebui să parcheze? Ar trebui să aducă un prânz? Și așa mai departe. …

Trimite-le documentele pentru a le completa în avans. De asemenea, poți trimite întrebări biografice pentru a răspunde, astfel încât, începând cu ziua 1, să pot împărtăși o poveste sau două despre ei cu personalul și membrii.

Când intră pe ușă, vrei ca ei să se simtă pregătiți și că deja fac unele lucruri corect.

Fă-i să se simtă confortabil, dar nu neglija să stabilești așteptări de la început. Elementele non-negociabile includ lucruri precum prezența la timp, purtarea uniformei și, odată ce încep să lucreze, împărțirea echipamentului, rearanjarea greutăților, etc. Asigură-te că ei semnează toate protocoalele. Fă-i să știe că ei sunt prioritatea ta.

Instruire, tururi și mentori

Ziua 1 este totul despre conexiunile umane. Nu-i pune în fața unui computer; tehnologia este minunată, dar “contactul direct” este mai important decât “tehnologia de vârf” din clubul nostru. Prezintă-l unui mentor. Asociază noii-veniți cu un antrenor care a fost cu clubul de câțiva ani; aceștia stabilesc un raport cu noul venit și urmăresc performanța acestuia. Fă un check-in constant de 10 minute cu ei în fiecare zi și întâlniri formale, față în față, cu ei o dată pe săptămână în primele trei săptămâni.

Întreabă-i cum merg lucrurile. Asigură-i că îți dorești ca ei să reușească.

Este important ca noul venit să se familiarizeze cât mai mult posibil, cât mai repede posibil, cu tot ceea ce înseamnă clubul tău – de exemplu, facilitățile, programele, personalul, standardele și procedurile de operare. 

Vrei ca ei să știe despre programele tale de fitness de grup, de exemplu, și ce servicii sunt oferite în clubul tău, astfel încât să poată recomanda opțiuni membrilor.

Pentru a adăuga un strop de distracție, ai putea să te gândești la organizarea unei vânători de comori, care să le impună să viziteze diferite zone ale clubului pentru a răspunde la un set de întrebări.

Pentru a pregăti noii veniți, lasă-i să urmărească echipa de vânzări pentru a experimenta ce trece un potențial client atunci când se înscrie. Ei pot urmări, de asemenea, primul antrenament al unui membru. Programează-le “timp în recepție” sau o demonstrație interactivă, și lasă-i să asiste instructorii de fitness de grup pentru a corecta forma sau pentru a ajuta la antrenarea studenților.

Încurajează antrenorii să fie ambasadori sociali, nu doar în persoană, ci și prin intermediul rețelelor de socializare, deoarece conținutul distribuit de angajați generează de opt ori mai mult angajament și este distribuit de 25 de ori mai frecvent decât conținutul difuzat de canalele de brand. Implementează o politică de social media pentru toți angajații.

Iar un ultim sfat – dacă îi lași pe antrenorii tăi să știe că ești investit în succesul lor – ei vor investi în al tău.

Articole recente