Angajații tăi pot face diferența între un business de fitness de succes și unul care eșuează. Asigură-te că urmezi aceste cele mai bune practici pentru angajare, instruire și dezvoltarea personalului tău.
Un personal bine instruit, motivat, poate crește veniturile din vânzări, numărul membrilor, rata de retenție și poate ajuta membrii să-și atingă obiectivele de fitness. Din păcate, angajarea unei echipe care va ajuta clubul sau studioul tău de fitness să prospere poate fi o provocare. Instruirea noilor angajați, dezvoltarea abilităților lor și apoi păstrarea lor sunt alte sarcini pe care va trebui să le abordezi.
Dar există pași pe care îi poți face pentru a te pregăti – și echipa ta – pentru succes. De la interviuri, la crearea unei culturi de companie care sprijină obiectivele tale de afaceri, aceste linii directoare de cele mai bune practici sugerate de IHRSA te pot ajuta să dezvolți o echipă de top.
Urmează aceste linii directoare și îmbunătățește-ți strategia de recrutare, instruire și dezvoltare a personalului.
- Începe cu Procesul de Angajare
- Ajută-ți Echipa să se Dezvolte Profesional
- Analizează Beneficiile angajaților tăi
- Concentrează-te pe Cultura Companiei
- Gestionează pentru a Sprijini Echipa ta
În cele din urmă, un personal bine instruit și dedicat te va ajuta să îți construiești brandul și să atingi obiectivele tale de afaceri.
Începe cu procesul de angajare
1. Proiectează un proces de interviu colaborativ în care candidații întâlnesc și interacționează cu mai mulți angajați.
2. Ia în considerare încorporarea unei evaluări a personalității sau a stilului de lucru în procesul de angajare pentru a obține informații suplimentare despre candidați și a înțelege mai bine necesitățile de integrare personalizate pentru noii angajați.
Ajută-ți echipa să se dezvolte profesional
3. Dezvoltă o cale clar definită pentru creșterea profesională a fiecărui angajat.
4. Elaborează un plan de gestionare a performanței pentru a lucra la cartografierea carierei angajaților.
5. Oferă oportunități de dezvoltare profesională și educație continuă.
Analizează beneficiile angajaților tăi
6. Asigură-te că toți angajații au acces la îngrijirea sănătății.
7. Ia în considerare oferirea educației tuturor angajaților despre cum să economisească pentru pensie și, dacă este necesar, ajută-i să se îndrepte spre opțiuni sau informații de pensionare de încredere.
Concentrează-te pe cultura companiei
8. Creează și documentează cultura companiei tale. Componentele pot include o declarație de misiune, o declarație de viziune, promisiunea brandului și valorile de bază.
9. Condu organizația ta cu o cultură potrivită și cu valorile conturate pentru a atinge obiectivele de afaceri durabile pe termen scurt și lung.
10. Găzduiește activități constante de formare a echipei, ateliere sau ieșiri în afara biroului.
11. Programează întâlniri recurente pentru a te asigura că angajații cunosc și înțeleg inițiativele companiei.
Gestionează pentru a sprijini echipa ta
12. Obține consilierea legală adecvată pentru a asigura cunoașterea și conformitatea cu toate reglementările de angajare aplicabile.
13. Asigură-te că există un proces de planificare eficient pentru a sprijini sistemele, procesele, angajații și clienții.
14. Stabilește sisteme eficiente de management.
15. Planifică utilizarea corespunzătoare a resurselor și fondurilor.