Ce definește un brand sau o marcă? Pe scurt, totul. Logo-ul clubului tău, locația, paleta de culori din interior, echipamentul de antrenament, selecția de clase de grup, modul în care te comporți ca operator de club – toate acestea îți definesc marca sau brandul.

Brand-urile au nevoie de timp pentru a se consolida pe piața de consum, dar cu cât îți înțelegi mai bine identitatea brandului, cu atât mai repede vei face o impresie plăcută. Prin crearea unui brand atrăgător, distinctiv, te poți separa de concurență. Poți face din clubul tău o destinație pentru consumatorii pe care îi prețuiești cel mai mult.Acest ghid te va ajuta să înțelegi mai bine cum să definești și să poziționezi brandul pe piață. Am adunat sfaturi de la operatorii de cluburi care au descoperit ce a funcționat pentru ei în crearea brand-urilor de succes sau redefinirea brand-urilor vechi și prăfuite în ceva valoros. Managementul brandului este un imperativ de afaceri. Este o modalitate de a acumula capital
propriu valoros pe care îl poți folosi pentru a-ți extinde oportunitățile. Dacă poți construi un brand de prestigiu durabil, veți crea valoare pentru anii următori.

Descoperă cele 5 arii la care trebuie să te uiți de la care să îți poti construi brandul pe viitor.